17.10.24 | Nowe warunki ubezpieczenia

NOWE WARUNKI UBEZPIECZENIA OD SIGNAL IDUNA

Z przyjemnością informujemy, że zwiększyliśmy kwoty gwarancyjne KL w podstawowym ubezpieczeniu, które jest zawarte w cenie naszych city breaków. Począwszy od listopada 2024 nasi Uczestnicy będą objęci ubezpieczeniem od kosztów leczenia w wysokości 30.000 € (zamiast dotychczasowych 20.000 €). Nie zmieniły się kwoty ubezpieczeń dodatkowych MAX i PLUS, a zachorowania na COVID jest są już traktowane jako zwyczajna choroba (dlatego zmienił sie opis wariantów, a ubezpieczenia KR nie obejmują kwarantanny).

Nowe warunki ubezpieczenia, ubezpieczenia od kosztów rezygnacji oraz nowa warunki uczestnictwa znajdziecie w zakładce Dokumenty.

02.09.24 | Terminy na City Breaki w Rzymie na zimę 2024/2025

TERMINY NA RZYM NA ZIMĘ 2024/2025

Wiemy, że sporo osób czekało na te wiadomości - terminy na City Breaki w Rzymie na sezon zimowy są już w sprzedaży. Będzie parę zmian programowych, związanych z obchodami Roku Jubileuszowego 2025. 
  • Ograniczone zostało zwiedzanie Bazylik (poza Bazyliką św. Piotra) - na imprezach 4-dniowych nie ma ich w programie, a na imprezach 5-dniowych zapraszamy na Lateran i do Santa Maria Maggiore (jednak zwiedzanie będzie zależało od dostępności kościołów dla zwiedzających)
  • Jeszcze do końca marca Muzea Watykańskie pozostaną w programie (co będzie później - jeszcze nie wiemy!), jednak zagwarantowane wejście do Muzeów (I Kaplicy Sykstyńskiej) będą miały jedynie osoby, które wykupią wycieczki do max 40 dni przed planowanym wylotem. Po tym terminie, wejście do Muzeów może nie być możliwe, a Uczestnicy wykupujący program w ostatniej chwili będą mieli czas wolny na Placu św. Piotra.
  • Zakwaterowanie będzie nadal w świetnych lokalizacjach blisko centrum, ale jedynie w hotelach 3* (do końca października to hotele 3*/4*)
Zachęcamy do jak najwcześniejszej rezerwacji city breaków w Rzymie!

 

28.08.24 | Nowa gwarancja ubezpieczeniowa

NOWA GWARANCJA UBEZPIECZENIOWA

Z przyjemnością informujemy, że mamy już nową gwarancję ubezpieczeniową, wystawioną jak zwykle przez Signal Iduna Polska S.A. Nowa polisa będzie obejmowała rezerwacje potwierdzone od 18.09.24 do 17.09.25. Rezerwacje dokonane i potwierdzone do 17.09.24 włącznie, będą chronione poprzednią polisą. Obydwa certyfikaty znajdziecie w zakładce Dokumenty.

27.08.24 | Zasady dotyczące przewożenia płynów od 01.09.24

ZASADY DOTYCZĄCE PRZEWOŻENIA PŁYNÓW OD 01.09.24

Zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej, od 1.09.24 na wszystkich lotniskach w Unii Europejskiej (a także w Norwegii, Szwajcarii i Islandii) przywrócone zostaną stare zasady dotyczące przewozu płynów w bagażu podręcznym. Mamy zatem małe podsumowanie tego, co można zabrać na pokład samolotu:

  • Wszystkie płyny przewożone w bagażu podręcznym (niezależnie od wykupionej wielkości bagażu) należy przewozić w pojemnikach, których pojemność nie przekracza 100 ml.
  • Wszystkie płyny należy umieścić w przezroczystej plastikowej torebce o maksymalnej pojemności 1 litra (nie jest to to samo co łącznie 1 litr płynów w opakowaniach po 100 ml!)
  • Przypomnijmy, że płyny to m.in. kosmetyki w sprayu, napoje, pasty do zębów, kremy lub żele kosmetyczne. Z limitu płynów wyłączone są lekarstwa oraz jedzenie dla dzieci.
  • Płyny zakupione na strefie wolnocłowej nie wliczają się do limitu i nie muszą być umieszczone w pojemnikach po 100 ml, pod warunkiem że zostały umieszczone w oznaczonej logo torbie ze strefy. Należy też zachować paragon za dokonane zakupy.
  • Na niektórych lotniskach (tych ze starymi skanerami) nadal trzeba będzie wyciągać płyny przy kontroli bezpieczeństwa, na tych, które mają już nowsze urządzenia - woreczek z płynami oraz elektronika będą mogły pozostać w torbie.

 

05.08.24 | Błąd systemu przy rezerwacjach ze strony

BŁĄD SYSTEMU PRZY REZERWACJACH PRZEZ STRONĘ

Ostatnio mieliśmy kilka zgłoszeń od naszych Klientów, którzy mieli problem z założeniem rezerwacji przez naszą stronę. Niestety pojawia się błąd, zwłaszcza przy rezerwacjach z dziećmi lub po wyborze dodatkowych usług i rezerwacja nie trafia do nas. Zgłosiliśmy to już w działach IT naszego systemu rezerwacyjnego oraz strony internetowej, ale otrzymaliśmy informację, że naprawienie tego błędu potrwa dłuższy czas, ponieważ błąd następuje na styku dwóch systemów.

Jeśli robicie rezerwację przez naszą stronę i zamiast numeru pojawia się komunikat "Coś poszło nie tak, spróbuj ponownie", skontaktujcie się z nami bezpośrednio - telefoniczne pod nr 61 853 1074 (wew. 1) lub mailowo na adres klient@matimpex.pl. Bardzo przepraszamy za utrudnienia!